måndag 12 december 2011

JAG KÖPTE JU NYA ÖRHÄNGE

Jag fattar inte varför det ska vara så kallt inomhus!! La mig i badet och blev verkligen varm, tro jag hade nästan på det varmaste vattnet...


Här inne är toa och badkar/dusch.


Jag har satt mig nere i lobbyn för jag tänkte använda min iPhone lite. Men neee då måste man förnya wifi varje kväll och jag har försökt och försökt. Men icketekniska jag fixar tydligen inte detta heller :-( Tur de andra kommer tillbaka snart så jag kan få hjälp. De i receptionen lär jag inte kunna fråga för telefonen står ju på svenska och jag kan INTE förklara...


Jag köpte ju förresten nya örhängen med, i samma affär som skorna. Men nu efteråt funderar jag på varför? De är verkligen snygga, jag gillar dom. Meeen jag passar ju inte i såna tyvärr. Få se om jag kan vänja mig kanske.


Jag har fått en sån hejdundrande huvudvärk från helvetet. Har druckit och ätit men jag undrar om det inte är blodtrycket som spökar igen. Men det går förhoppningsvis över. Annars lindrar det kanske om en stund när vi ska iväg ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥