onsdag 14 december 2011

BILLIGT SMINK

Då var dagens första träningspass klart. Jag ska tvätta upp träningskläderna och köra ett pass till lite senare. Tur jag köpte nya träningskläder med så jag har dubbla uppsättningar :-) Grabbarna kommer ju inte tillbaks innan 20 ikväll iallafall så jag har ju hela dagen på mig. Än så länge är klockan bara 20 i 10 här så jag har lite tid att fördriva. Ena killen vet ett billig sminkaffär här för han skulle köpa till sin fru. Där kostar en mascara 5 dollar och så får du två. Allt du köper får du två av.
Den här krämen får man för 20 dollar, ja två stycken då. BILLIGT!! Det är ju två stycken för under halva priset av vad EN kostar hemma. Det är synd att jag inte kan dit, alla bilar och vägar överallt...

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥