söndag 13 november 2011

PAUSAR ETT PAR MINUTER

Sitter här och njuter en liiiten stund av lugnet. Thea är på kalaset och de andra har åkt. När de byggde lego för fullt gick jag ut och tog en powerwalk, så skönt!! När jag lämnat av Thea på kalaset mötte jag en vän som är sjuksköterska och då frågade jag henne om råd om min nagel. Jag vet inte va jag gjort men den gör förbaskat ont och är blålila, den har blivit mer lila än den va igår. Så gav hon mig tipset att värma ett gem och ta hål på nageln så blodet kommer ut.... Jag försökte och försökte och rädd som jag är så gick det ju inte så bra. Jag hatar blod och allt som gör ont. Så nu har jag en nagel full av bränt sot men inget blod... Jaja, nångång trillar väl nageln av eller växer bort eller nåt.
Thea igår när hon slog in presenter.
Hundarna va så snälla så igår när vi kalasade.
Barnen fick sitta vid sitt lilla lekbord, annars hade vi inte fått plats.
Thea påväg till kalaset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥