onsdag 23 november 2011

RACKARUNGE

Som sagt, jag letade ju efter de där pengarna imorse och sen när Max vakinade så frågade jag honom
- Du vet de där pengarna mormor lämnade igår för sakerna hon fick, vet du vart de pengarna tog vägen?
- JA!! Det vet jag. Å så dök han in under sängen och tog fram sin verktygslåda.... Mycket riktigt, där i låg pengarna.... Asså denna lilla Emil!! Han kan hitta på det mesta, men hur han hann ta pengarna igår det fattar jag inte...

När Max va lämnad sprang jag en runda på 7km. Rätt segt så nu får det bli ett par dagars uppehåll. Tiden är ju jättebra som jag springer på (tycker jag;-) ) men jag tycker det är segt att komma runt så nu blir det lite paus med det i minst 2-3 dagar.
Mamma kommer strax inom på te och jag ska få låna en tidning av henne, hoppas på lite smarriga recept.
Sen ska jag bort och handla, har en lååång lista framför mig... Det mesta är till helgmyset och bakningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥