onsdag 23 november 2011

PEPPARKAKSMUFFINS

När jag kom in och skulle hämta Thea möttes jag av två ivriga tjejer som väldigt gärna ville leka!! Jag fick ringa mamman och höra så att det va OK! Så nu sitter de här och spelar Uno. Jag och Max fick baka själva.
Han fick börja med att fylla på sin mage med en risifrutti, det hade jag lovat sen igår. Han va såååå sugen på det sa han :-)
Snart ska vi provsmaka :-)

Jag har fått sån huvudvärk, det kom smygande igår. Hoppas det hjälper med lite spinning ikväll. Eller att det bryter ut nåt riktigt, ge mig feber eller vad som helst. Tycker inte om att vara på det där första stadiet innan man blir sjuk. Det kan lika gärna bli vilket som, antingen sjuk eller pigg som en lärka imorn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥