måndag 14 november 2011

MYSMORGON

Vi har riktigt lugn och skön start här. Fastnade framför Sune så jag gick en timme på bandet, hade tänkt 30min från början men det blev bra mycket bättre :-) Nu har Max fått en andra frukost så nu borde vi stå oss ett par timmar. Äggröra gillar vi♥
Snart ska vi cykla till Apoteket, nu har jag skjutit på det (för jag har glömt bort det!!) men idag måste jag!! Hoppas gossen inte river hela stället. Nedå han brukar va duktig när det bara är han och jag ute ;-) Värre när båda barnen är med och trissar upp varandra.
Thea igår när hon hade fått sin bibel
Mr Goran och hans apa. De uppträdde i församlingshemmet igår. Mr Goran berättade att han varit med på Talang för något år sedan och när vi kom hem kollade vi Youtube så Max fick se honom uppträda som han gjorde under dagen.

1 kommentar:

  1. åh Sune! Jag ska ordna SUnes jul så vi kan mysa med det hemma hos oss i december.

    Tack för tipset :)

    Kram

    Ida & Nike

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥