tisdag 15 november 2011

WHAT A BEAUTIFUL DAY!!

Det har ju varit en uuunderbar dag!! Jättefint väder. Synd bara att jag varit inomhus nästan hela dagen. Hjälpte farmor med gardinerna, städa av hennes lägenhet och handlade. När jag kom hem bytte jag direkt om till träningskläder och gav mig ut på en timmes powerwalk. Jag hann se solen gå ner bakom träden men det va skönt att bara komma ut. Nu väntar jag på sambon som är och tränar. När han kommer hem blir det varma mackor sen blir det nog en kvällspromenad till. I mörkret.


Inte ofta solglasögonen plockas fram nu för tiden. Halsduk på och full värme i bilen för det va ju ändå några minus... Jag tinade inte upp förrens jag kört ett par mil, jag hinner bli genomfrusen mellan ytterdörren och bilen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥