onsdag 30 november 2011

BESÖK OCH SLINGAT HÅR

Idag har jag haft svägerskan och Skrutten här. Sikket litet charmtroll♥ Han kan verkligen sätta charmen till, speciellt när han gjort något han vet att han inte får ;-)

Imorse va jag och solade, kände att jag behövde lite ljus och det va verkligen skönt!! Sen kom besökarna och jag slingade svägerskans hår. Sen va vi ute och gick en runda och hämtade ett paket. Passade på att köpa kräftstjärtar med för ikväll ska vi göra kräftsoppan igen. Annars har det varit en del tid vid telefonen, ringt ett par samtal och det fanns mycket att ventilera. Alla verkar ha något som tynger en just nu....

Jag ska lägga mig i soffan och läsa lite. Diesel kanske vågar sig in snart för nu har ju Smulan åkt hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥