måndag 17 oktober 2011

VILAR HUVUDET...

Jag har inte vågat sätta mig ner förrens nu... Jag va rädd för att somna. Efter denna veckan hade jag nog behövt äta upp hela lådan med blodtrycksmedicin. Asså denna jävla trotsen tar ju kål på vem som helst!! Slåss och skriker. Jag accepterar inga slag så då blir det ut ur rummet på en gång. Men skrika och gapa går ju göra var som helst... Mamma sa jag kunde lägga en annons på blocket Bortskänkes mot annonskostnad, men jag sa jag kan stå för den kostnaden med!! Tur att ett av barnen är lugnt iallafall!! Men de är ju trots allt de bästa jag har :-) Älskar de över allt annat och imorn är det (kanske) glömt. Nu har jag en vecka på mig att samla nya krafter på.

Så fort barnen åkt gick vi en runda. Jag behövde tömma huvudet och röra på mig, även om vi varit ute hela eftermiddagen. Va nere och handlade med så jag gjorde mig en proteinsmoothie innan jag intog soffläget nu.

Känner på mig att jag kommer sova gott inatt. Imorn ringer klockan 6 och det är dags för spinning :-)

1 kommentar:

  1. Jäklar va strongt med spinning på morgonen! Heja dig!

    Hoppas du får en god natts sömn iallafall :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥