fredag 28 oktober 2011

STÄDAT, TVÄTTAT OCH DONAT

Sådär, klart!! Äntligen sitter jag ner med en kaffekopp i näven.
Jag har städat och tvättat idag. Så nu är här rent och fräscht och det luktar gott :-) Morgonen började med 1 timmes powerwalk på bandet. Jag höll en hastighet på 8,2 så jag va rejält svettig efteråt. Sen va det att börja på städningen och emellan hämtade vi hem Thea. Sen fixade Max lunchen, potatis och spätta. Nu är de ute och leker med grannen så jag ska passa på och pusta ut ett par minuter.

Ikväll ska Joppe och Max åka bil ett par timmar, de ska iväg och köpa ett X-box. Jag och Thea ska till Loshult på lite fredagsmys. Tjejerna får leka lite och de vuxna kan sitta och prata. Men innan dess ska vi äta tacos. Barnens förslag men jag säger inte nej :-)
Max imorse medans jag tränade
En bild från igår när vi gick runt i slappekläder hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥