onsdag 26 oktober 2011

ME AND MAX

Jag och mamma gick en stavrunda på 1 mil, det känns i armarna. Men det är en bra motionsform, det ska jag göra fler gånger :-) Ikväll hade jag tänkt gå på spinningen men Joppe har så gryyyymt mycket att göra på jobbet så han vet inte när han kommer hem. Så jag tar en runda på bandet istället, när vi ändå tittar på Bolibompa ;-) Men innan dess ska vi åka ut till skogen och leka. Mammorna ska praaaata. Det brukar aldrig va nån sån där tyst minut direkt för dom vi ska till är rätt pratglada ;-)

Imorse gick Max lös med kameran så han fotade en del, sen ville han att vi båda skulle va på kort så han ställde in kameran på självutlösaren sen kröp han intill mig.
Nu ska jag hoppa in i duschen, klä mig och sen hämta barnen. Max ska ha med sig sin traktor så vi fick fälla säten i bilen så den skulle få plats. Sen ska Theas cykel + sparkcyklen med. Max sparkade sig till dagis så vi ska få ta hem den med. Tur vi har kombi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥