måndag 24 oktober 2011

MÅNDAG

Jihoooo, ikväll kommer barnen!! Längtar!!
Men först kommer min mamma för vi ska ut och på powerwalk, det är bra för vi går i nästan samma takt. (Folk brukar tycka att jag springer när jag går...) Jag hade ställt klockan för jag skulle ut och gå och typ 5 minuter efter klockan ringer skickar mamma sms om vi ska ut och gå. Tajming va ;-)
Jag väntar på mejl av min njurdoktor och det kan ju bli lite spännande vad han har att säga... Antar att jag får gå och kolla mitt blodtryck nu i veckan igen.
Nehe, dags att göra sig redo att ut och gå, mamma är påväg.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Ta jättegärna en titt på min nätbutik, www.missalicia.se, där jag säljer accessoarer för dig och ditt hem!

    Vänliga hälsningar,
    Miss Alicia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥