söndag 9 oktober 2011

IKEASHOPPING

Gick raskt förbi julavdelningen på Ikea, den är inte så mycket att ha faktiskt. Lite papper och snören ska jag köpa där senare. Men något jag stannar upp vid så är det vid ljusen. Åååå det luktar ju underbart. Jag går där och sniffar så jag blir alldeles vimmelkantig ;-)


Jag älskar vaniljljusen!! Köpte hem flera stycken. Köpte faktiskt ett rött till toa med. Det luktade nog vinbär.


Sen blev det en korg till fjärrisarna. De brukar ligga utspridda under bordet annars.


I hallen tyckte vi det behövdes något gosigt till fötterna.


Så här såg det ut innan.


Så här blev det efteråt. Den ska få ligga till sig ett tag. Diesel va tvungen att prova den på en gång :-)


Den är väldigt mjuk att gå på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥