torsdag 20 oktober 2011

MOTION OCH VILA

Här är rundan jag va ute på i förmiddags, nästan 1,1 mil. Det kändes riktigt skönt. Klarade mig undan regnet, det kom när jag stod i duschen. Vilken jäkla tur jag hade för det spöregnade verkligen!!
Nu har jag handlat med så det är klart. Nu är det 1,5 timmes vila innan jag ska till vårdcentralen. Blodtrycket ska kollas och sen mejlas iväg. Antar att jag får svaret imorn om han inte är jäkligt snabb på att svara. Jag får väl veta om jag kan fortsätta låta bli min medicin eller om jag ska börja ta den igen.... Om jag får gissa så tror jag att jag åker på att äta den igen.

Jag har gjort lite mellis, kesella med varma hallon. Till efterrätt har jag tagit fram en skål godis. Jag ska lägga mig i soffan och läsa lite. Ska jag vila så ska jag ;-) Bäst att ställa klockan kanske...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥