torsdag 22 september 2011

SÅ GLAD JAG ÄR :-)

Hej hopp!! Är bara glad och det pirrar lite extra i kroppen, är positiv, glad och lycklig :-) Jag har så fina vänner och familj. Ni är bäst!!
Satt och pratade, pratade och pratade med min fina vän idag, drack kaffe så jag var alldeles skakig, fick tigga till mig en macka så jag skulle sluta skaka, haha.

Va inom maxi och köpte räkor, blodpudding och vårrullar, det va va jag va sugen på ;-) Kanske inte samtidigt då men efter träningen ikväll ska jag göra en räksallad.

Min bil är ju för rolig (?) det började lysa nån helikopter när jag skulle köra iväg innan så jag åkte hem och tog de andra bilnycklarna med mig sen körde jag och bytte bil. Jag vågar inte köra, är rädd att allt ska explodera... Men nu får jag ju köra och möte Joppe när Ikeabussen kommer så han med kommer hem + bilen... Men va fasen nu har ju bilen nästan skött sig ett halvår så nu är det ju nästan dags för nåt ;-) Värmen är ju kvar i bilen så någon mer perfekt vinterbil finns ju inte!! Jag ääälskar min bil!! Å tröttnar jag på den finns det ju alltid en till...

Är det inte någon annan som har något kul att dela med sig? Är alla glada och lyckliga idag? I hope so :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥