lördag 24 september 2011

NY MASCARA

Så många kassar mat det blev... Jag har nog aldrig handlat så mkt mat på en gång, för så mycket pengar ;-) Men nu kan barnen ha kompisar med sig hem varje dag om de vill, vi kan få mycket oväntat besök och det finns mat till alla, precis som det ska va :-) Fast det va ju inte baaara mat som slank ner, jag va i behov av en mascara med. Så jag testade nåt nytt;


Jag får kanske inviga den redan ikväll.

Jag har städat klart överallt, blev det storhandling så blev det storstädning!! Båda bilarna är tvättade och min va tvungen att bli lite polerad med. Jag ha sabbat den :-(

Tro jag ska göra räksallad nu, är sugen på lite blodpudding med... Ingen bra kombo. Men jag hinner äta både och det är ju ett tag tills vi ska iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥