fredag 23 september 2011

MYSFREDAG O ÄNTLIGEN SKA VI SE FILMEN

Vilken trevlig eftermiddag jag haft. Först kom tjejerna från förmiddagen tillbaka, vi åt kladdkaka och drack latte, mmmm.
När Joppe kom hem gick vi en rask runda på 1,5 timme. Å då kom jag på att jag ville kolla på film ikväll, så vi va inom och hyrde film;


Äntligen ska vi se Hur många lingon finns det i världen. Jag har bara hört massa positivt om den så jag ser fram emot att se filmen!! Har ju varit påväg att hyra den förr men då va stället stängt...

Nu ligger jag i soffan under mitt älskade täcke. Jag har gjort mig en skål med både chips och godis och en öl. J håller sig till morötter. Tänk om jag kunde va kika duktig ;-) Ne jag kan inte svika chipsen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥