onsdag 21 september 2011

JAG HAR AAAALDRIG

SVETTATS SÅ MYCKET NÅGONSIN som ikväll på spinningen!! Det rann i håret, varenda millimeter på kroppen blänkte, det såg ut som om jag duschat med kläderna på. Vi va överbefolkade i lokalen så vi svettades ju innan det ens hade börjat. Men jag kämpade, jag tog i för kung och fosterland, jag gav allt jag hade. Å jag hade gjort själ för varenda minut i duschen efteråt :-) Så jääääävla gött!! Det va en riktigt bra ledare ikväll och ett roligt pass. Nu är det vila, nyheterna, 112 och sen nya serien Bron.
Tanken slog mig att vi har en godispåse i skåpet, men jag ska inte, ska inte, ska inte... Jag har ätit keso och apelsin. Det får bli lite bubbelvatten till men sen får det va bra. Nu ska jag slänga upp fötterna och hoppas på lite kli ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥