onsdag 28 september 2011

FÖRMIDDAGEN I SKOLAN

Förmiddagen gick i en rasande fart :-) Jag hade ju med mig Max när jag tog blodprov och det tyckte han va spännande. Men han ville gärna veta om det gjorde ont. Han va jätteduktig och stod för en gångs skull stilla och tittade nyfiket på. Sen lämnade jag honom på sin avdelning, alla barnen stod ute för de skulle bege sig till skogen. Jag va inne hos Thea ett par timmar, på skolan. Jag va med på läsning, massagen och spelade spel. Vilken mysig stund de hade inne vid massagen, de hade tända ljus, vi satt i ring. Thea började massera mig och jag gjorde det på henne sen. Väldigt mysigt!! Sen blev det lite lekar där inne med för barnen ska lära känna varandra. Det va halva F-klassen och halva 1-an.

Sen va jag iväg med mina paket och postade dom. Köpte med mig en räksallad hem som va underbart god!! Nu ska jag kolla posten och fixa lite med korten innan jag hämtar Maxen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥