onsdag 17 augusti 2011

OK!! JAG FÅR VARA NÖJD SÅHÄR

Jag tog mig en snabb joggingtur till gympahallen. Mötte upp A och vi körde ett baspass. Jag kämpade och studsade runt kändes det som, även om kordinationen inte är den bästa. Men svett blev jag och det va det som va det viktiga - jag har kämpat!! Skulle sprungit hem med men kom ut till ett åskoväder :-( Jag fick skjuss hem men jag gav mig inte. Tog fram hopprepet och hoppade några hundra hopp. Nu väntar jag på att ovädret ska åka liiite längre bort så jag kan hoppa in i duschen. Jag få äta lite Chicken-Thai så länge. Sen väntar sängen och boken. Hoppas på att somna fort!!
Men jag måste erkänna att jag blev besviken att det inte blev någon mer joggingrunda och jag sitter och sneglar utåt om ifall att jag skulle ut ändå... Men nej, skärpning!! Imorn är det milen som gäller :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥