måndag 29 augusti 2011

NU HAR JAG SPINNAT :-)

Guuu så skönt det va att gå på spinning!! Det va liiite annorlunda än mot jogging, där kommer du ju in i andra andningen, det gjorde jag aldrig idag... Det va riktigt skönt, kommer bli ett par gånger i veckan, absolut!!
Idag blir det lax, potatis, sås och massa sallad till lunch. Om en timme ska jag bege mig bort och hämta hem mina små älskade barn :-) Äntligen måndag igen!! Sen ska vi iväg och leka lite. Det går liksom lite i ett... När vi lekt klart, det blir bara en stund idag, så ska jag lämna Max hos mamma för jag ska på föräldrarmöte ikväll och Joppe ska gå med Thea på simskolan. Sen är det typ läggdags.

Men en sak i taget och då börjar jag med att ta en dusch efter det svettiga passet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥