lördag 20 augusti 2011

KRÄFTOR

Ikväll blev det kräftor, gott gott!!


En sån här liiiten kräfta hade smugit sig in bland de stora.


De här kräftorna va goda men de förra va ändå bättre.

Idag när vi va ute och sprang såg vi en liiiiten liten snokbebis. Jag ville hoppa på den men blev avrådd... I hate snakes!!

Idag har jag köpt en riktig luskam, de på Apoteket är lite väl glesa. Å vad jag har hört kommer vi få mycket användning av den nu när skolan drar igång. Det står ju allt som oftast lappar på dagis att det går löss på avdelningarna. De små ettriga djuren, vart kommer de ifrån från början? De kan ju inte bara poppa upp i ett huvud?

Hmm, jag ha fått en barn med lite mardrömmar nu och det andra går i sömnen... Har precis varit inne och lugnat ner bägge två. Undra vad de drömmer? Hoppas de sover gott resten av natten. Å jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥