tisdag 16 augusti 2011

IDAG

Ligger redan nerbäddad i sängen. Det känns som om det är minusgrader i rummet så det är skönt att ligga under ett varmt täcke. Barnen sover och jag vill göra detsamma. Joppe är iväg och fixar med en grej till lillebrors rallybil.

Idag har varit på återträff med rehabgruppen på Vårdcentralen. Vad kul att se alla idag :-) Synd att en av oss saknades. Roligt att höra hur alla hade det nu och om vi lärt oss nåt från i våras eller alla stressar runt som innan. Jag märker stor skillnad på mig själv från i januari och idag!! Å inte har jag tappat synen fler gånger heller, så det är ju positivt ;-)

Jag ska snart gå och se till så att tandfeen har varit framme, det är ju jättespännande att vakna upp för Thea imorn. Jag undrar bara hur den nya tanden ska få plats i det lilla hålet. Blir det lika trångt som för mina tänder där nere kanske? De kanske flyttar sig lite så där kan komma upp en större...

Nu ska jag ta och ringa min kära vän. Skickade ett sms till henne innan och visade att jag tänker på henne iallafall även om jag är uuurkass på att höra av mig, skäms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥