måndag 22 augusti 2011

ALLTSÅ NU ÄR DET NÄRA...

....Den förbannade hjärtinfarkten!!! Jag förståååår inte att de förbannade ormarna ska va där jag är!! Å två på samma ställe med. Vi hade varit borta i Paradiset och lämnat en sak och tog cykelvägen hem och där låg en huggorm och en kopparorm... Jag hatar dom!! Joppe trodde att hela Paradiset hörde mig...

De små liven åkte i eftermiddags, men på måndag är de här igen ;-) Va ute och gick en runda sen, va inne på Apoteket och fixade lite grejer. Det va ju såå skönt väder så vi gick och gick. Men nu är det soffläge!! Jag har sagt att somnar jag här så ska jag sova kvar :-)


Imorn är jag hemma själv heeeela dagen och kvällen. Funderar på att åka till farmor så jag få lite mat i mig. Men jag vet ändå inte om jag ha lust att köra eller om jag "hinner". Ska ut och springa och fixa lite hemma med. Jag vill ju gärna va hemma samtidigt som jag blir rastlös...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥