torsdag 28 juli 2011

TREVLIG DAG MEN NU ÄR JAG UPPJAGAD!!

Vilken trevlig dag, trots ösregn emellanåt. Men det gjorde ju inte mig något, jag va inte överförtjust i idéen på frisbeegolf, men hade ju gjort det om det varit uppehåll. Meeeen nu va det ju sån oooootur att det kom ett stort ösregn efter gokarten... ;-) Så vi stack till Derés och fikade istället. Regnet gav inte med sig så vi åkte hem hit en stund, satt och tjabbade. Men innan dess skulle vi upp till Haganäs och se om minigolfen va öppen. Höll på att skrämma slag på en stackars städerska för jag körde ju upp bilen ända till entrén och just då skulle hon gå ut och såg allt lite skeptisk ut, haha. Men där va iaf stängt. Senare åkte vi ner till Thai och käkade middag. Jag skulle ju testa det starkaste dom har. De har betygsatt med chilli och det fanns en enda med tre chillisar. Men ne, jag blev besviken. Nästa gång blir det nåt mer färgglatt och så kan jag be de krydda den rejält istället. För så vidare starkt va det inte och det såg inte så vidare roligt ut heller. Men räkorna va goda!! Skjussade ner lite folk till Loshult innan jag gav mig hemåt, de andra har ju semester och kan festa loss i godan ro. Men det gör mig iiiingenting!! Jag prioriterar min säng ;-)

Nu ligger jag här och stressar upp mig över att vi inte kommer hinna... Imorn måste jag sova minst till 10 och sen ska det handlas kattmat och grejer till Gotland mm, jag vill ut och springa en runda, vi måste städa och på eftermiddan kommer Göteborgarna men som tur va så fixar dom allt till middag. Sen jobbar jag natten till lördag och kommer inte hinna sova efter det för vi ska på rally på morgonen. På söndag morgon bär det iväg, så när faaan ska jag hinna packa?? Jag kommer glömma hälften!! Detta gillas inte!! Å när jag stirrar upp mig så här så kommer jag ju aldrig kunna sova... Det är två nätter kvar sen får jag sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥