onsdag 27 juli 2011

NERVARVNING PÅGÅR

Usch det blev alldeles för lite mat under dagen och då blir jag sååå sugen på allt på kvällen. Jag smällde i mig 2 grillade revben och sallad, en kantarellmacka + resten av rabarberpajen... Sen fick jag ju energi och körde lite styrkeövningar. Blev väldigt sugen på en löprunda med men där fick det va stopp!! Jag ska försöka varva ner och har redan gått och lagt mig. Tanken är att jag ska få några timmars sömn innan jobb och kanske inte lika många timmar imornförmiddag, om det är möjligt. Direkt när jag vaknar ska jag iväg på joggingrundan och sen bli klar för att åka iväg på trevligheter med tjejerna :-) Jag hoppas jag kan slappna av inatt när jag kommer hem och inte stressa upp mig om vad som komma ska, så jag inte kan somna...

Jag försökte ringa ett samtal precis men ingen svarade. Jag skulle höra hur det gick innan idag, det hände en tråkig sak som innebar en hund mer till himlen... Få höra imorn, usch otäckt iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥