torsdag 30 juni 2011

NY TRIMMER SÖKES

Go kväll på er. Ligger i sängen och kikar upp på garderoben för Diesel sover där uppe. Hoppas hon sover där hela natten och inte dunsar rätt ner på min mage sen.
Ikväll har vi verkligen städat så nu är här dunderrent :-) Handlade massa mat och jordgubbar. Så det blev en stooor tallrik med jordgubbar och grädde innan.
Pratade lite med pappa, jag ska se om jag hittar en ny trimmer till Max, grannen råkade ta sönder hans nuvarande och det va väl typ hans bästa ägodel så han ska faktiskt få en ny!! så jag ville iaf höra vad de köpt den eller vet va jag kan hitta en ny. Så det ska jag kolla efter imorn. Jag ska ändå ut till farmor en runda :-) Det känns som det va längesen sist. Å innan dess ska jag ut till lillebror och jogga en runda med någon av hans hundar. Tänkte först ta den lille goe men han kanske inte orkar? Så det kanske får bli den som är mer vild än tam. Han gååår inte trötta ut!! Dit ut ska jag iaf imornbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥