söndag 26 juni 2011

"SISTA" NATTEN OCH ORMJÄVLAR

Mmmm va skönt och krypa ner under täcket. Jag älskar kvällarna och att soooova. Men nu, nu är det inatt med som jag får sova hela natten. Tisdagmorgon ska jag upp och studsa 01.40... Sen är de det som gäller tre nätter denna veckan.

När jag såg ormen innan idag, pratade jag telefon. Men hon förstod ju vad det va jag såg så som jag skrek!! Hon sa att hon höll på att få tinnitus haha, det va ju inte meningen. Men tänk att bli ormbiten, jag skulle få panik. Jag kan garantera att jag hade skrikit i högan sky och irrat omkring. Tänk om ormen bitit typ i armen och vägrade släppa och hängde där när man fäktar. Eller trampa den på "svansen" och den slingrar sig runt på foten. Ne fy fan, utrota dom jävlarna!! Ingen kan påstå att de är rädda för människor iallafall!! Det ha jag sett med egna ögon när barnen sprang omkring på en tomt och rätt som det är kommer det en orm från husknuten i full karriär mot barnen. Undra om det va sen den gången Thea är rädd för ormar. Då skrämde jag nog slag på alla tror jag...

Jaja, bara jag nu kan sova utan att drömma om dom så är det bra.

Jag sprang 6km ikväll sen blev det ett varmt bad och vaxning av ben. Joppe trodde inte han skulle våga det för han trodde jag skulle sparka och slå på honom. Men jag fixade det, och han med :-) Men sen att det inte tog riktigt allt är ju en annan sak. Jag gillar att plågas lite... Kanske jag skulle plåga mig med en tatuering? Njae, jag är ju livrädd för sprutor och sånt så där går nog gränsen. Jag tyckte jag tänjde på den gränsen när jag tog hål i ögonbrynet, fan när han körde igenom pinnen sakta och sen satt den kvar där en stund... Usch usch. Svammel, bäst att sova!! God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥