måndag 20 juni 2011

INGEN ANOREXI HÄR INTE

Sängen va rysligt god att krypa ner i ikväll. Men jag har fått höra att jag tar hela sängen själv så vi får kanske bygga ut den ;-) Tur vi bara är två i den iaf, jag har aldrig haft barn som kommer på natten. Vilket jag kan sakna nångång ibland.

Imornbitti ska vi iväg på frukost, sen känner jag att det börjar bli lite mycket så imorn eftermiddag blir det nog hemmadag med träning. Jag väntar på mina Celsius och jag hoppas de kommer imorn.

Haha, vi fick middag hos min faster idag och hon lastade upp två rejäla slevar med spagetti, jag tyckte det räckte med en, men hon sa bara ingen anorexia. Det är det ingen chans i världen att det blir här!! Jag skulle aldrig kunna svälta mig!! För det första klarar jag mig inte utan mat och för det andra skulle jag aldrig kunna va i närheten av någon annan om jag inte åt... Mitt humör och blodsocker dalar tvärt!! Jag hörde något om food-angry och det stämmer bra här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥