fredag 17 juni 2011

FRALLEFRUKOST OCH DOKTORN

Jag begav mig och köpte frallor och en bukett rosa rosor imorse.
Sen begav jag mig till doktorn, det fanns lite papper att fylla i. Men ett papper tog jag med mig hem så ska mamma få hjälpa mig med det. Mitt minne är inte så bra så hon ska få hjälpa mig att komma ihåg!! Jag ska dit på måndag och stoppa lappen i hans låda så han hinner skicka iväg papperna innan han går på semester sen.

Jag har ju lovat att lägga upp saftreceptet här så det kommer om en stund. Jag ska träna lite först. Hade tänkt ner och sola, men ne skiter i det. Efter träningen ska det läsas och slappas, vi får väl se hur det går med det men det är tanken iallafall. Jag köpte en bok igår som jag började läsa men somnade med den över huvudet men jag ska visa den sen. Jag har bara läst 3 sidor men jag kan redan rekommendera den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥