torsdag 19 maj 2011

I STAN HELA DAN

Huvudet är helt slut!! Det har varit en heldag i Växjö. Jag och B gick på Samarkand hela tiden. Jag hittade ett par solglasögon, bh, munkjacka. Det va nog det enda. Bh's jakten va ju hopplös. Varför kan inte alla göras med avtagbara band?? Å inte fanns det i min storlek heller. Det fick bli en som nästintill är för liten bara för att jag måste ha en till linnet på lördag. På HM har jag rabattcheckar men där hittade jag ingenting.
Sen skulle B åka hem så hon skjussade ner mig till stan så gick jag vidare in i smeten och mötte upp Joppe. Han hade hunnit handla det som han skulle så vi åt bara sen körde vi hem.
Nu ska vi ta vara på sista solen för idag. Sen ska jag cykla ner till byn, jag har fått ett rekommenderat paket från DHL... Jag har ingen aning om vad det kan vara. En stor boaorm????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥