måndag 23 maj 2011

FÖRBEREDELSER

Förra veckan barnen va här så gjorde Thea upp en lista med saker hon vill ha på sitt barnkalas. Idag har jag skrivit ner det som behöver köpas och fixas. Så en dag i veckan ska hon och jag åka och fixa allt till hennes kalas. Hon har ju bestämt vad de ska äta och nu ska hon få vara med och köpa hem allt vi ska ha. Muggar och tallrikar har jag köpt i Ullared. Thea tycker det här ska bli jättespännande. Max är lite sur för nu kommer Thea få så mycket paketer och inte han. Max tycks redan förträngt att han fyllde år för 3 månader sen och blev firad i flera veckor...

Phu, musten gick ur mig. Ett barn är fortfarande vaken och kan inte sova... Det andra somnade så fort örat nuddade kudden. Jag längtar med efter sängen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥