söndag 22 maj 2011

FILM

Det är rätt skönt att ligga i soffan nu även om jag halvsovit typ hela dagen. Jag skulle lätt kunna somna nu men jag ska se Nattrond. Vi har sett Mästarnas mästare och nu börjar det bli spännande. Vi skippade Solsidan och kollar på film istället.
Jag har bytt i barnens sängar så nu är där rent när de kommer imorn. Dammsugit och badat alla blommorna har oxå hunnits med. Annars har vi mest varit i solen och blåsten. Nu ikväll kom det regn och åska, synd bara att det blåste bort så fort.

Denna veckan som kommer är fruktansvärd om jag tittar i kalendern. Jag ska försöka att bara kolla dag för dag annars vet jag inte vart jag ska börja. Imorn är dagen iallafall blank. Jag ska träna, handla och hämta barnen. Max tyckte ju att jag ska komma efter frukost, så han kunde va på dagis 1 timme haha. Men jag ska hämta de bra mkt tidigare än de har tid där så han kommer vara nöjd. Jag saknar de små liven!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥