torsdag 26 maj 2011

CELSIUS, CHOKLADMOUSSE

Det blev en liten jogg-walk innan vi hämtade upp Max. Sen lekte de och gjorde gegga. Jag ska snart på avslutningssamtal på Theas avdelning. Hon fick hem alla sina saker i tisdags. Vi gick igenom och tittade på saker hon målat, gjort, sytt, hand i gips, kort mm.
Ikväll ska vi nog ta fram Diamanten och spela lite. Imorn är ju en stor dag/kväll för Max så vi ska mysa lite ikväll istället.

Jag fick mitt paket från Bodystore idag, lite celsius.


Jag tog en citron/lime innan och den va bra mycket godare än gingerale och wildberries!! Klart en ny favorit!!

Idag ringde jag om mitt arbetsgivarintyg igen. Nu fick jag knappa in allt själv och det skulle komma inom 2 veckor. Hoppas på bättre lycka denna gången ;-)


Jag har gjort en chokladmousse i LCFH. Den ska vi ha till efterrätt ikväll. När det stelnat ska det garneras med färska jordgubbar och vispgrädde. Jag köpte ett par liter jordgubbar innan idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥