söndag 17 april 2011

VÄLDANS TREVLIGT SÄLLSKAP

Det blev en helkväll/em med familjen B. Dom är så mysiga och goa så det är bara kul!! Vi grillade både karré och revben, verkligen jättegott. Marinerar man de i honung så ger det übergod smak :-) Barnen har lekt både ute och inne så de slocknade bums, Max hann jag inte ens natta... Imorn blir det lek igen, då kommer frun i huset och dottern in och leker. Blir det kladdkaka eller kladdkaka, det är frågan haha.
Nu e jag rätt trött jag med, så det blir lite läsning, boken är spännande nu, sen somnar jag nog ändå rätt fort.

Redan ny vecka... Tråkmåndag är först ut!! Men vi ska se till att den blir så bra som möjligt med massa lek. Joppe åker till stugan i ett par dagar för det ska byggas ut. Jag stannar hemma för jag planerar ett frisörbesök + lite andra förändringar i huvet... Träffade ju svägerskan igår och jag blev förälskad i hennes hår ;-) Men frågan är om jag vågar klippa av det så mycket, jag tror jag fegar ut och bara ta ett par cm på längden. Jag som sparar till långt... Men växer gör det ju ändå. Men kapas ska det i vilket fall, även om det inte är så längesen sist. Vad är det värsta som kan hända? Att jag får gå i keps på dopet? Kan bli lite pinsamt när jag ska stå framme i kyrkan... Neee, så illa kan det väl ändå inte bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥