fredag 29 april 2011

TRÄNING O SYSKONKÄRLEK

Jag är trött i benen, i huvudet och lite hungrig. Imorse när jag hade lämnat barnen så blev det en löprunda. Värmde upp med en rask promenad först men insåg att jag hade aldrig hunnit om jag gått hela vägen. Så jag kom fram prick halv 9 med andan i halsen. Jag behövde inga stavar utan haltade på rundan utan. Får ju så in i helsikes ont i vaderna så upp och nerförsbackar va inget kul. Men runt kom jag :-) Sen va det föreläsning om fysisk aktivitet. Sen träning på det. Sen bidde det en väldigt rask promenad för att möta upp brodern och vidare till dagis. Nu är jag hemma med halmen och ha satt mig i solen.


Det blir lite läsning. En stund iaf.

Brodern ringde innan. Han har frågat för nån vecka sen om jag kunde köra de imorn. Det är en bit iväg de ska så jag har aldrig svarat och hoppats på att det löst sig ändå... Idag ringde han igen och jag kunde inte säga nej... Så jag vet va jag ska göra imorn natt.... Men va gör man inte för sina syskon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥