onsdag 20 april 2011

PRICKFRI

12år, helt otroligt!! Idag är det 12 år sen jag "fick" mitt körkort och jag har klarat mig utan en endaste prick!! Jag har aldrig blivit stoppad och fått blåsa ens... Nog har jag ju känt att poliserna har varit mig i nacken och flåsat men aldrig stannat mig. Förutom när jag blev skjussad på cykel hem från Speak Easy då men det räknas ju inte... Där hade jag en dålig bortförklaring som han säkert aaaaldrig hört förut ;-)
Jag skulle ju köpa mig en sån där grej man kan köpa efter 10 prickfria år, den hade jag kunnat rama in och le stort varje gång jag hade tittat på den. För jag vet med mig att den där, den ha jag fan inte gjort mig förtjänt av...

Annat än den stackaren som åkte på böter igår, nu är det ju kontroll här hela veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥