fredag 15 april 2011

INOLJAD

Nu har jag tränat ett pass styrka och så hoppade jag hopprep. Riktigt skönt. Nu är fötterna i olja. Jag körde ner fötterna i i påsar med olivolja och så raggsockar på. Nu hoppas jag de blir mjuka, jag har filat och grejat innan.


Kolla vilket blåmärke på fingret. Mina fingrar är hopplösa. Jag behöver bara öppna kylen så spricker ett blodkärl. Det gör ju svinont och så blir det en knuta och ett stort blåmärke...

Fan va jag älskar mina bröder!! Idag tex gör en så jag slipper körförbud imorn. Jag får fyra splitternya sommardäck på bilen :-) Räddande ängel. Alla är de bra på nåt. Imorn träffar vi allihop för då är det kalas. Det ska bli trevligt. Å jag vet ju vad Max ser fram emot ;-)

Nu är vi nerbäddade och kollar på Discovery. Thea är fortfarande ute och leker med alla barnen på gatan. Nu blir det popcorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥