lördag 23 april 2011

MINDFUELNES

Idag har jag tränat på att bara vara. Legat ute i solen, på täcket, och lyssnat på alla ljud. Fågelkvitter, katter som slåss, bebisgny, vedklyv, myror som kryper på foten och allt som hör våren till. Dock ingen gräsklippare - än. Jag skjuter gräsklippningen till imorn. Jag ska in i duschen och göra mig redo för en cykeltur till Loshult. Shorts - långbyxor? Vi ska ju cykla hem ikväll och då är det ju aningens kyligare. Men det går ju inte packa hur mycket som helst i cykelkorgen ;-)

Idag fyller min stora lillebror år så en Suuuuperstor grattiskram till honom!! Vi firade honom förra helgen och igår när vi träffades hade jag nästan glömt bort att han fyller idag... Tur jag har en kalender på kylskåpet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥