torsdag 21 april 2011

MARDRÖMMAR, RÄKNINGAR OCH KORT

Skärtorsdagen är här :-) Å med fint väder och allt.
Fan va jag sover dåligt om nätterna, drömmer massor med konstigheter. Jag snurrar rundor och river mig i huvudet. Inatt har jag drömt om när brorsan ska köra rally imorn. Jag har snurrat runt i hela sängen och va skitnervös. En vän sa till mig att man kan få mardrömmar av mediciner. Jag kanske ska höra med doktorn nästa gång jag ska dit. För jag ha nog kastat den där bieffektslappen...

Nu ska det betalas lte räkningar sen ska jag lägga mig ute en stund. Fast det kanske inte är så varmt ännu. Men under täcket blir det nog bra.

Jag håller på och skicka in kort för framkallning, det va bara 890 kort som ska komma... Shit, jag har att göra. Jag är ju inte ens klar med den där högen jag började på i höstas..... Suck. Å nu tog jag bara de jag hade fixat iordning fram till jul, jag har en hög till att sortera fram. Men jag får ta lite i taget. Det är säkert närmare 1000 kort till annars....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥