onsdag 20 april 2011

I VÄNTANS TIDER

Här sitter vi nu, svägerskan färg i sitt hår men jag får vänta. Vi köpte två färgaskar men i den ena hade det varit en liten klåfingrig en ... Det saknades hätta + "slingutdragare"... Då har vi lärt oss att alltid titta i det vi köper så vi får det vi ska ha... Men nu va det ju ingen fara, vi tog svägerskans hår först och så får vi bara byta sen. Annars hade vi ju gjort det samtidigt, för att spara lite tid.

Jag väntar på en auktion på tradera ska gå ut. Jag köpte ett puder för typ 1år sedan och har aldrig använt det så jag la ut det. Nu är det uppe i 270 spänn.... Så mkt gav inte jag för det... Men det gör inget!!

Skrutten ligger här och blir förbannad för han inte får nån uppmärksamhet. Men så fort han får en blick smilar han upp och skrattar gott. Det är ju bara det att han vill att vi ska titta på honom hela tiden!! Här försöker jag göra så han inte blir som spåtanten sa, men då blir han bara förbannad, för vem är det som bestämmer?

Nehe, nu närmar det sig, snart min tur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥