fredag 15 april 2011

BLAHA BLAHA

Hemma från en bra och givande föreläsning!! Den handlade om Stress, sömn och smärta. Väldigt intressant!! Men det blev nån miss nånstans i planeringen så vi slutade nog en timme tidigare än beräknat, så jag hann hem och äta innan jag ska hämta brodern och barnen. Det va riktigt riktigt skönt att gå i spåret och se lite grönt på träden. Det är verkligen vår :-)
Det va en i gruppen som skulle köpa nya sommardäck men kom hem och hade köpt en ny bil... Jag kanske ska nappa på idén och kolla efter ny bil...Eller  å få ett par bra däck på köpet, inte tvärtom och få ny bil på köpet ;-)

När barnen är hämtade ska vi nog lägga ut en filt på baksidan. Läsa sagor? Fika? Bara lägga oss på filten, titta upp i himlen och prata? Nee, just det, min mamma kommer ju sen, det hade jag glömt... Det va det där med minnet om sömnen va dålig... Men om jag bara kan sova, sova och sova? Då borde ju minnet va kalasbra, men så är ju inte fallet.... Iaf så kommer mamma men hon gör oss mer än gärna sällskap i solen. Det är fler än jag i familjen som älskar solen!! Skönt att det är helg iaf, det är huvudsaken :-)
Nu ska jag sluta blarra, byta om och hämta barnen istället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥