torsdag 24 mars 2011

SOL IGEN

Aha, bara att gilla läget, sol idag igen... Nedå, jag ska inte klaga på den!! Den får mer än gärna lysa, jag älskar den. Men inte när jag ska städa... Men vadå, städa kan jag göra till kvällen :-)
Sitter här med ett glas vatten och försöker vakna till liv. Somnade gott ihopkrupen i en famn, vaknade av ett jävla liv när katten bröt sig in genom dörren!! Tyst är han ju inte heller, han måste ju prata och tala om i lååånga ramsor att han har kommit in...
Jag har betalat mina räkningar så nu är det med fixat. Nu är det bara frukosten kvar. Jag ska vara hos sjukgymnasten om ett par timmar och lägga ihop ett träningsschema. Å så ska hon få känna på min ryggrad om den är sne i ett par kotor.

Jag hoppas att mitt mandelmjöl, fiberhusk och fibrex kommer snart så jag kan provbaka bröd. Är lite sugen på det. Men än så länge blir det äggröra och kaffe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥