onsdag 23 mars 2011

SLUT I KROPP OCH KNOPP (och ben)

Nehe, nu har jag ont i mina ben och höften!! Jag och mamma tog oss en stavpromenad på 1 timme så jag ska inte ut och gå mer idag!! Basta :-) Å jag tänker inte göra det imorn heller, för då ska jag först till sjukgymnasten och sen ska här stooorstädas!! Det är ett måste.

Detta regnstället köpte jag till Thea idag. Så nu ska hon slippa bli blöt :-)

Jag ska krypa ner under täcket nu, jag känner inte för att gå på utbildningen ikväll, men det är ju sista gången. Å jag va ju inte med förra veckan. Vilar jag nu en stund så piggnar jag till sen. Bara det att jag hinner inte äta middag, eller, jag orkar inte fixa till nåt. Jag litar på Joppe att han gjort nåt tills jag kommer hem ikväll. Så klarar jag mig på smoothie så länge ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥