tisdag 15 mars 2011

PAUS

Nu har vi tagit kaffe/matpaus. Det behövs fyllas på energi till skidskolan om en timme. Vi har faktiskt tagit liften upp allihop och åkt ner :-) Max kan inte stanna så han åker mellan Joppes ben, men Thea swichar ner fortare än mig. Det ser så gulligt ut när hon far förbi :-)


En god latte med fralla, mmm.


När vi kom ut i backen så va vi först vid barnbacken och åkte men Thea tycker det är tråkigt där. Så hon frågade om hon fick åka nerför pulkabacken och där står det att den är svår. Jag fick ju hjärtat i halsgropen men hon susade iväg och klarade det galant. Det va några barn som åkte pulka och de tyckte Thea va jätteduktig :-)





Jag har filmat en del med iphonen men jag kunde inte få upp det här utan att lägga det på youtube och det är jag inte så sugen på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥