söndag 13 mars 2011

MERA SKIDOR OCH TRÖTTA BARN

När vi kom tillbaka efter toppstugan ville Thea ut och åka mer skidor. Vi tre tjejer drog på pjäxorna och satte fast skidorna och åkte i vår lilla "backe" utanför. Den är inte allt för brant, men tillräckligt för att A ska slå en vurpa och behöva använda tigerbalsam, hihi. Jag vet ju att Thea lär dra om oss i backarna redan imorn!! Fasen va duktig hon är och det säger jag till henne med, men hon säger bara; mamma man får inte säga fasen...
Barnen somnade ganska fort efter Bolibompa. Trötta sen igår och mycket friskluft idag gjorde sitt. Men de kommer nog va bra mkt piggare imorn, tror jag.
Vi andra har spelat lite kort men nu har vi med lagt oss. En ny dag imorgon å det med fart och fläkt. Jag har ett 5-dagars liftkort men vi går väl se om jag kan gå efter imorn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥