torsdag 31 mars 2011

MAX GICK IGENOM :-)

Nu har vi kommit hem och vi ska bara andas ett tag, sen väntar städning.

Max gick igenom sin besiktning men tanten frågade om han va lite rastlös, det kröp lite i kroppen på honom av att sitta där och vänta på pip. Men han är väl en liten rastlös själ som sin mamma... Thea va hos svägerskan och den lille gossen. Vi fick middag innan vi åkte, tack än en gång!! Båda barnen somnade i bilen, det va inte så länge de sov men vi får väl om det märks vid läggningen ikväll.
Här är lite kort från igår, när vi va hos morbror S. Hundarna busade som bara den. 
Molly i luften och ska precis busa lite med Klabbe.
Klabbe har lite röd målarfärg på nosen för det är ju en liten nyfiken krabat. Men han är så sävlig så jag tycker han skulle heta Ior, för han är som åsnan i Nalle Puh.
Ville gräver hål överallt. Undra va han letar efter.
Sen spelade vi.
Jag o Max tävlade i bowling.

Jag är ganska trött idag och har ont i ryggen. Ibland är jag stel som en pinne. Jag kan knappt böja mig och när barnen vill klänga och busa så kan jag trilla ihop... Tror jag ska be lite snällt om massage ikväll, behöver det i ryggslutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥