fredag 18 mars 2011

LET IT SNOW, LET IT SNOW...

Usch, det snöar!! Å just idag som jag inte brydde mig om att ta med skidglasögonen alls... Det kan jag ångra nu :-(
Max åker ner för hela backen själv nu. Thea åker slalom och jag har filmat dom och tagit mkt kort!! Jag ha de bästa korten i kameran så de får ni se när vi kommer hem. Idag är det bara vi 4 som åker, de andra ville inte ut i snön så de städar stugan istället. Men det gör inget, jag blir inte ledsen, jag lovar ;-)

Idag bröt vi trenden på lunchen, det blev hamburgare och pommes istället. Å ingen latte, men jag tror jag överlever :-) Vi ska snart göra oss klara för denna gångens sista skidskola. Jag ska åka ett par åk och sen åker filmkameran fram igen. Å när klockan är 15.30 är det dags för After Ski. Det ska bli rätt skönt. Jag är rätt seg nu.

Jag längtar efter Sambo och Diesel, gissar på att de kommer skrika och busa järnet imorn!! Å så ska jag hämta mina paket, de kom rätt tidigt i veckan. Det stod att det va en veckas leverans men de kom redan efter helgen :-)

Imorn ska vi in i en kulig affär har jag hört. Där ska finnas allt. Det gäller att inte slumra till så chauffören kommer på andra tankar än att stanna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥