lördag 19 mars 2011

HOME SWEET HOME

Blä va sista biten va tråkig att åka!! Max sov 5 minuter på resan och jag några minuter längre, annars har vi hållt oss vakna.
Men så skönt att komma hem!! Det sista jag gjorde innan vi åkte va att dammsuga och det första jag gjorde när vi kom hem va just...att dammsuga. Varför? Jo, allt dammet hade fått samla sig på golvet i godan ro, så jag kunde lätt svepa upp det som fanns :-)
Barnen sover, jag ser att sängen håller på att bäddas rent medans jag äter :-)
Vi har kollat igenom all post, Thea har visat skor hon vill ha så de ska jag lägga på minnet. Tvättmaskinen går för fullt. Å jag tror att vi hoppar ner i badet när vi är klara. Va skönt, jag tror inte jag kan sitta där för länge för då somnar jag.
Katterna springer omkring och jamar, de är ju vana att få sin burkmat tidigare på kvällarna nu... Men de är glada att vi är hemma!! Men vi såg ju direkt att de sovit i Theas och vår säng + i garderoben... Tur det finns tvättmaskin!!

Imorn är det full rulle igen. Vi ska iväg för Max ska åka grävmaskin!! Å sen är det födelsedagskalas. Men på måndag då ska jag och barnen bara vara!! Gu så skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥