fredag 25 mars 2011

HELGEN KOMMER SMYGANDE

Jag är heeelt slut!! Kroppen vill inte alls som jag vill. Vi började med en stavgångsrunda i Haganässpåret och det va riktigt skönt. Även om det inte är nån värme ute idag. Sen va det föreläsningen. Jag har lärt mig en sak :-) När någon är stressad så sägs det ofta Å jag är så stressad jag har ont i axlarna. Men det är aldrig någon som säger Å jag är så stressad jag har ont i knät!! Å det kan faktiskt lika gärna sätta sig i knät som axlarna.

Träningen gick bra sen. Å så hade vi avslappning men jag har lite svårt att känna skillnaden på när vi spände alla muskler i armar, nacke och rygg sen när vi slappnade av igen. Jag kunde inte riktigt slappna av. Det måste jag jobba på.

Jag måste en runda till apoteket, hämta ut lite piller och så måste jag till optikern och sen ska jag hämta mitt paket från HM med :-)

Jag ska springa bort till H snart och hälsa på. Jag ska sno hennes smålänningen med för jag hörde att min dotter var i tidningen :-) Måste bara dricka lite smoothie först.

Idag har det varit besiktning av huset med :-) Jag kunde ju inte vara med men jag ska höra sen va som sas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥